Dor de mine

Ma plimb, spre nicaieri, la ore tarzii. Inevitabil, imi regasesc pasii in bataile inimii tale.

Si tot ce imi vine in gand e o fereastra… O fereastra la care priveam, candva, cu speranta. O fereastra catre sufletul tau.

Se pare ca si noaptea, sfetnicul meu bun si rabdator, nu imi mai vorbeste de o vreme. O fii invatat sa asculte pe altcineva?

Atatea lucruri nespuse, atatea intrebari nerostite. Si la fel de multe raspunsuri, asteptand, cuminti, sa le fac o vizita.

10 gânduri despre „Dor de mine

  1. @ M
    Am ezitat intre cele doua piese, M.
    Nu sunt un fan Coma, dar piesa asta, cantata acustic, chiar imi canta povestea…

  2. @ M
    Ce pot sa spun… sunt bun, asta e realitatea. La ales piese, desi s-ar potrivi altele :P.
    Stiai piesa?

  3. Nu. Desi raman la parerea initiala – Semnal M mergea de minune 🙂 Apreciez totusi ca te-ai gandit si la ei :))

  4. @ M
    Si atunci sa nu fi aflat tu de frumusete de melodie? Pai nu era pacat?

  5. Pingback: Un om pe nişte scări « Inexprimabil

Lasă un comentariu