4 gânduri despre „Pentru tine…

  1. @ volent
    Nu, desi, uneori, mi-as dori sa o pot face. In particular acum, as vrea sa pot, doar o data, doar pentru cateva minute. Chiar daca nu mi-ar place ce as gasi, ar insemna o eliberare, intr-un fel sau altul.
    P.S.
    Nu sunt destul de batran pentru „dumneata”…
    Later edit:
    Hmmm, ai lasat adresa de blog…care e privat. Vre-un motiv special?

  2. nuuu…doar exersam cum sa „incui” usa cat lipsesc in concediu. de aceea l-am facut privat.
    „dumneata” nu este pentru varsta ci pentru ca incerc sa fiu politicoasa.
    am glumit cu furatul gandurilor, …tocmai ca in ultimul timp gandesc si eu pe undeva asa…doar ca alung repede gandurile intristatoare.sau , ma rog, incerc sa le alung, ele vin si revin, eu dau cu pietre in ele..uite-asa ma mai aleg cu cate un cucui:))

  3. @ volent
    Politetea… este valabila si fara pronume de politete. Sa nu ne formalizam.

Lasă un comentariu