Mi-e dor. De mine…

Sunt, pe alocuri, o umbra a celui ce obisnuiam sa fiu. O palida umbra…

Sunt acolo unde mi-am propus sa fiu, si totusi, ma simt gol. Inauntru.

Sunt o proiectare hidoasa a celui de odinioara. Cu lumina stinsa.

Sunt un cinic ratat, fara regasire. Si doare…

Sunt…

10 gânduri despre „Mi-e dor. De mine…

  1. și într-un final e bine că….ești
    acum mă „mulez” după al tău dor …
    ah, încă ceva …citindu-te de câteva ori mi-ai făcut „poftă” de Lake of tears …ciudat , nu ?? 🙂

  2. 🙂 mulțam fain din inimioară…de vreo trei zile , doar pe ei i-am ascultat …

  3. Am şi eu, de vreun an, că aşa cică exist, altfel ba, glumesc, dacă vrei, zi-mi într-un mail, că îţi rămâne adresa când scriu comentarii, aidiul tău de feisbuc, am nişte om şi oame pe acolo, prin listă, care zic aşa de adânc şi de răscolitor din tăcerile lor, ţi-ar prinde bine să mai mişuni măcar printre cuvintele altora.

Lasă un răspuns

