Nori

Nu ştiu de ce, dar norii îmi aduc o stare de pace interioară.

Sper sa vă placă…

18 gânduri despre „Nori

  1. @inexprimabil: nu conteaza neaparat aparatul ci ceea ce stii sa faci cu el..:)..si daca vrei sa vb de aparate…un canon ar fi mai bun.:)..

  2. @ inexprimabil : loooooolll…esti varza man..acolo scrie best buy..ptr ca …e cu 100 de dolari mai ieftin decat canon…insa faptul ca lumea de rand nu are bani sa isi cumpere un canon mai performant..nu inseamna ca nikon e pe priml loc..iar cand vb de camere..nu ma refeream la EOS 50 D..vb de camera Mark ( tot de la Canon : EOS 1 Ds MArk III, 5D Mark II, etc…)…alea sunt camere profi..la peste 10000 euro cu obiective facuta la comanda..la preturi de 100k euro…my friend..citeste..studiaza…incearca..si apoi fa afirmatii.:)

  3. @ eu
    My friend… sa ne oprim la citit… titlul articolului este „Top 10 Digital SLR Cameras”, Canon brain-washed maniac :).
    Nu” best buy”, nu „cheap”, nu „profi”. A, chiar, cate Nikon zici ca ai avut?
    A, niciunul? Ma gandeam eu…

  4. My friend..citeste si articolul..sau faci parte dintre cei care judeca o carte dupa coperta? ma asteptam la mai mult din partea ta..nu stiam ca mediocritatea te caracterizeaza..does it?
    iar de la a avea ( as in : own) pana la a lucra cu un nikon..e distanta…am folosit nikon si nu sunt multumit din cauza meniului f greoi ( not user friendly)…:)..dar no..this is my opinion.:)..

  5. Si revenind totusi la topic,

    @inexprimabil
    Sa-ti spun eu care e cea mai spectaculoasa combinatie dintre nori si munti: sa te trezesti intr-o dimineata pe un varf de munte si sa vezi marea de nori 🙂

Lasă un comentariu